
1. Najważniejsze, by się podobało!
Najważniejszą rzeczą, która wpływa na pozycję w rankingu jest to, jak długo ludzie pozostają na twojej stronie internetowej i czy klikają w linki. Tu potrzebne jest obiektywne spojrzenie na własną witrynę internetową. Czy informacje w niej zawarte są interesujące i jasne? Czy potencjalni użytkownicy mogą łatwo znaleźć to, co ich interesuje? Czy projekt strony jest graficznie przekonujący? Czy strona dostarcza informacji, jakeij użytkownici sądzili, że powinni dostać? Czy organizacja twojej strony internetowej jest zrozumiała? I najbardziej istotne - czy użytkownik może się łatwo z skontaktować ze szkołą?

2. Niech twoja strona się wyróżnia!
Co sprawia, że strona internetowa się wyróżnia? Czy jest ładniejsza i bardziej czytelna? A może zawiera wielką galerię obrazów i ważnych filmów instruktażowych? Trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, czy strona internetowa szkoły językowej może być bardziej użyteczna - i w jaki sposób? Strony internetowe z największym współczynnikiem oryginalnych odwiedziń są wszechstronne i zabawne. Warto się więc zastanowić, jak uczynić witrynę bardziej interesującą i atrakcyjniejszą dla użytkownika. Najlepiej wybrać jeden aspekt nadrzędny nad kompozycją strony i skupić się na nim - jeśli odsetek odwiedzin nie wzrośnie, zawsze można przemyśleć strategię marketingu internetowego jeszcze raz.

3. Content is king - treść to całość!
Wydaje się, że powtarzamy to bez końca. Ostatecznie, jeśli zawartość strony jest niezrozumiała bądź po prostu nieciekawa, żadna otoczka wizualna jej nie pomoże. Trzeba się upewnić, czy treść na stronie jest taka, jaką użytkownicy chcą przeczytać: czy to będą niesamowite opisy twoich klas, lokacji, planu zajęć, ciekawe notki biograficzne nauczycieli, wpisy na temat niedawnych spotkań lub konkursów, itd. Dobrym pomysłem jest zaprojektowanie strony internetowej tak, że można bez problemu umieścić nowe zdjęcia z klas, lub galerii filmów szkoleniowych.

4: Tytuły i Alt Tagi
Przechodzimy na poziom meta : trona powinna być podzielona w prosty sposób, z prawidłowo zatytułowanymi podstronami i obrazami. Tytuły powinny być krótkie, zwarte, zawierające dokładny opis na stronie internetowej. Strona powinna być zbudowana tak, żeby można łatwo dodać ją do innych, na przykład, w serwisie społecznościowym. Trzeba zadbać o prawidłowe wykończenie strony, aby uniknąć przerażającego widoku: "Error404 - page not found". A przecież nawet mały błąd w kodzie strony może spowodować jej zamknięcie, zgodnie w prawem Murphy'ego - w najmniej odpowiednim momencie.
Dlatego warto zastanowić się nad korzystaniem z gotowych stron internetowych, które trzeba jedynie uzupełnić własnym content'em - SchoolEmpower Polska umożliwia każdej szkole językowej założenie własnej strony internetowej, szybko, łatwo i bezproblemowo. Sprawdźcie sami!