
Czy używasz Pinterest? Jeśli tak, to czy dla własnego użytku, czy użytku służbowego? Najlepiej upiec dwie pieczenie na jednym ogniu!
Zainteresowanie Pinterestem znacznie wzrosło w ciągu ostatnich kilku lat. Dlategomożna zastanowić się nad użyciem Pinterest do promowania swojej firmy.
Oto kilka prostych kroków, od których możesz zacząć:
1. Zarejestruj się
Idź na Pinterest dla firm i utwórz konto firmowe. Pozwoli ci to na śledzenie i analizowanie twojej wydajności na tej platformie, jak również będzie można zobaczyć kto i co jest "przypinane" do poszczególnych "tablic".
2. Wypełnij swój profil
Stwórz profil, który jest nastawiony na twoją działalność. Wprowadź informacje o sobie, działalności, rodzaju wykonywanych usług, najbardziej ciekawe zastosowanie twoich produktów, itd. Następnie możesz rozpocząć tworzenie "tablicy" oraz "przypinek".
3. Zacznij przypinać
Twoje "przypinek" powinny być mieszanką osobistych upodobań i ciekawych produktów. Nie zaczynaj od przypinania 50 produktów w nadziei, że ludzie od razu się nimi zainteresują. Musisz utworzyć zaufanie dla swojej marki. Wpisz swoją osobowość w to, co tam umieszczasz, bo użytkownicy chcą wiedzieć kim jest twoja marka, a nie tylko czym się charakteryzuje.
4. Postaw na wideo
Ludzie kochają filmy! Kochają zobaczyć ciekawą markę z pradziwego zdarzenia i oglądając krótki film może zrobić właśnie to. Upewnij się więc, czy masz przypięte wideo - lub dwa! Poleć film wprowadzający w tajniki firmy i to, co robisz. Możesz nawet dać instruktaż co do tego, co dzieje się w twoim biurze. Możliwości są nieograniczone.
5. Wszystko z głową
Upewnij się, że twoje "przypinki" są w miarę inteligentne. Sobota rano lub późna godzina w nocy to najpopularniejszy czas na zmiany w twoich "tablicach". Co to oznacza? W skrócie - nie spędzaj cały swój czas na zajmowanie się profilem i tablicami. Chcesz przecież, aby użytkownicy widzieli twój content w najlepszych godzinach, kiedy ich zainteresowanie jest najwyższe.
Pinterest to fantastyczne źródło odniesień, i można go używać dowoli, aby uzyskać ruch na swojej stronie internetowej. Im więcej takiego "przepływu" masz, tym bardziej prawdopodobne, że ludzie będą kupować twoje produkty lub usługi.